Postup při reklamaci
Postup při reklamaci
Zahájení reklamačního řízení:
Vyplňte prosím a zašlete formulář v PDF, ke stažení zde, na náš email, ve které nás informujte o zahájení uplatnění práva z vady. Reklamační řád naší společnosti je ke stažení zde.
Následně nám doručte zboží na adresu registrované provozovny. Můžete tak učinit Českou poštou či jiným přepravcem nebo po dohodě i osobně.
K zásilce přiložte:
- kopii faktury
- popis vady
- kontaktní adresu, telefon a e-mail
Průběh reklamačního řízení
O reklamaci rozhodneme v co nejkratším možném termínu – většinou už do 1 pracovního dne od obdržení zásilky.
Předpokladem k úspěšnému vyřízení reklamace je požadovaná a potřebná součinnost kupujícího, tj. především umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamované zboží.
Ukončení reklamačního řízení
Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení vaší reklamace budete informováni emailem.